POZIV NA DOSTAVU PONUDA
Republika Hrvatska
Istarska županija
Općina Barban
Općinski načelnik
Klasa: 334-01/17-01/15
Urbroj: 2168/06-18-01-14
Barban, 1. lipnja 2018.
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
- Naručitelj:
OPĆINA BARBAN, Barban 69, 52207 Barban, OIB: 98875297738.
- Predmet nabave:
Centar za posjetitelje Barban – rekonstrukcija zgrade
- Vrsta postupka nabave:
Jednostavan postupak nabave slanjem poziva na dostavu ponuda na adrese minimalno 3 (tri) gospodarska subjekta te objavom na web stranici Općine Barban: www.barban.hr .
- Procijenjena vrijednost nabave: 410.000,00 kuna (bez PDV-a)
- Redni broj iz plana nabave: 25/18
- Način izvršenja:
Sklapanje ugovora u pisanom obliku.
- Rok izvršenja: 60 dana od dana sklapanja ugovora
- Rok za dostavu ponuda:
Krajnji rok za dostavu ponude iznosi 10 dana od dana objave poziva za dostavu ponuda na internetskoj stranici Općine Barban, odnosno od dana dostave ponuda na adrese tri ponuditelja i traje do 11. lipnja 2018.
- Rok valjanosti ponude:
Rok valjanosti ponude mora biti najmanje 60 (šezdeset) dana od isteka roka za dostavu ponude.
- Mjesto izvršenja: Barban
- Rok, način i uvjeti plaćanja:
u roku od 30 dana od dostave situacije.
Ponuda se dostavlja s cijenom izraženom u kunama.
Cijena je nepromjenjiva. U cijenu ponude moraju biti uračunati svi troškovi i popusti, bez poreza na dodanu vrijednost, koji se iskazuje zasebno iza cijene ponude.
12 . Kriterij odabira ponude:
Kriterij odabira ponude je najniža cijena.
- Jezik na kojem se izrađuje ponuda:
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.
- Opis predmeta nabave
Rekonstrukcija zgrade na placi u Barbanu u svrhu uređenja Centra za posjetitelje Barban obuhvaća radove detaljno opisane u troškovniku radova koji čini sastavni dio poziva na dostavu ponude.
- Dokazi sposobnosti i jamstva:
Naručitelj od ponuditelja zahtjeva podnošenje sljedećih dokaza sposobnosti:
- kao dokaz pravne sposobnosti, izvod upisa u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar.
- kao dokaz financijske sposobnosti, dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija – BON2, SOL2 kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta na način da njegov račun nije bio u blokadi niti jedan dan u prethodnih 6 mjeseci do dana početka postupka jednostavne nabave
- kao dokaz tehničke, odnosno stručne sposobnosti, jedan ugovor u vrijednosti minimalno u visini procjenjene vrijednosti predmeta nabave za iste ili slične radove u
godini u kojoj je započeo postupak jednostavne nabave ili u dvije prethodne godine.
- Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora – bankarska garancija na iznos od 10% vrijednosti ugovora bez PDV-a-
Dokazi sposobnosti mogu se dostaviti u neovjerenom presliku. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave. Nakon otvaranja ponuda naručitelj može od najpovoljnijeg ponuditelja zatražiti dostavu izvornika ili ovjerenih preslika svih onih dokumenata koji su bili traženi, a koje izdaju nadležna tijela. Ukoliko su neki od dokumenata i dokaza traženih dokumentacijom za nadmetanje na nekom od stranih jezika, ponuditelj je dužan dostaviti i prijevod dokumenta/dokaza na hrvatski jezik izvršenog po ovlaštenom prevoditelju.
- Način provedbe postupka nabave:
Ponuda se dostavlja preporučenom pošiljkom ili osobno, u pisanom obliku u zatvorenoj omotnici na adresu:
OPĆINA BARBAN, Barban 69, 52207 Barban, s naznakom “NE OTVARATI – Centar za posjetitelje Barban – rekonstrukcija zgrade – PONUDA“
Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
- Dokumentacija koju Ponuditelj treba dostaviti:
- Ponudbeni list
- Troškovnik sa ispunjenim svim stavkama
- Izvod upisa u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar
- BON2, SOL2
- jedan ugovor u vrijednosti minimalno u visini procjenjene vrijednosti predmeta nabave za iste ili slične radove u godini u kojoj je započeo postupak jednostavne nabave ili u dvije prethodne godine.
- Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora – bankarska garancija na iznos od 10% vrijednosti ugovora bez PDV-a-
- Osobe zadužene za komunikaciju (ime, prezime, telefon, e-mail)
Za sva pitanja vezana uz predmet nabave možete se javiti u Jedinstveni upravni odjel Općine Barban, Barban 69, 52207 Barban, Tel: 052/ 567 635, E-mail: info@barban.hr.
Osoba zadužena za komunikaciju: Aldo Osip.
Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovoga Poziva za dostavu ponuda i zadržava pravo odbiti sve ponude i poništiti ovaj postupak ukoliko niti jedna dostavljena ponuda ne odgovara svrsi nabave ili ako prelazi osigurana sredstva, odnosno u drugim opravdanim slučajevima (npr. profesionalni propust) prema odluci Naručitelja.
Naručitelj će izvršiti pregled, ocjenu i rangiranje dostavljenih ponuda te pisanu obavijest o rezultatima nabave (o odabiru najpovoljnije ponude ili odbijanju svih ponuda i poništenju postupka nabave) dostaviti svim ponuditeljima.
Naručitelj zadržava pravo poništiti ovaj postupak nabave u bilo kojem trenutku, odnosno ne odabrati niti jednu ponudu, a sve bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema ponuditeljima.
Općinski načelnik:
Dalibor Paus